رشته کامپیوتر دهم ایلوستریتور گرافیک

رشته کامپیوتر دهم ایلوستریتور گرافیک

دروس رشته کامپیوتر فنی حرفهای حل تمارین و مطالب کمک درسی
رشته کامپیوتر دهم ایلوستریتور گرافیک

رشته کامپیوتر دهم ایلوستریتور گرافیک

دروس رشته کامپیوتر فنی حرفهای حل تمارین و مطالب کمک درسی

Spotify Premium account Cracked | اکانت اسپاتیفای رایگان

 اکانت اسپاتیفای  پریمیوم فامیلی رایگان

دوستان اسپاتیفای سرویس اشتراک آهنگ هست یکی از بهتریناست ولی تبلیغ داره باعث اعصاب خوردی میشه من اکانت های پریمیوم فامیلی خارجی رو کرک کردم اینجا میزارم که  شما عزیزان استفاده کنید اگر چنج پس شدن لطفا در بخش نظرات اطلاع بدین .

این اکانت ها ممکنه بعضیاش بعد از یه مدتی منقضی بشن ولی خیالتون راحت من این صفحه رو همیشه به روز می کنم
 

 تعداد زیادی از اکانت ها منقضی شده است

کانال ما را دنبال کنید تا آخرین اکانت ها را از دست ندهید

t.me/vpndb @vpndb

Spotify Premium account Cracked

Spotify transformed music listening forever when it launched in Sweden in 2008. Discover, manage and share over 50m tracks for free, or upgrade to Spotify Premium to access exclusive features including offline mode, improved sound quality, and an ad-free music listening experience.

Today, Spotify is the most popular global audio streaming subscription service with 248m users, including 113m subscribers, across 79 markets. We are the largest driver of revenue to the music business today.

You can get special accounts for free

اگر میخواهید جزء اولین افرادی باشید که این اکانت ها به دست شما می رسد پیشنهاد می کنم دو کار را حتما انجام بدین:1-در کانال تلگرامی ما عضو بشید VPNDB@ 
2-برای ما کامنت بزارید و ایمیل خودتون رو درج کنید

If you want to be one of the first people to get these accounts, I suggest you do two things:
1-Subscribe to our telegram channel t.me/vpndb

2-
Leave us a comment and enter your email :D

Spotify free accounts:

بعضیا بهم پیام دادن که نمیتونن اکانت فیری رایگان بسازن و با ایپی ایران نمیتونن
من بهشون پیشنهاد میکنم از یه وی پی ان مثل  ویندسکرایب استفاده کنن و مثلا با ای پی کانادا ثبت نام کنن
چون خودمم با ایپی ایران و بعضی از وی پی ان ها تست کردم نمیشد اکانت ساخت


برای خودت اکانت پریمیوم اختصاصی بگیر!!!
ببینید یه سایت پیدا کردم عالیه شما برید تو این سایت بعد رو لینک کلیک کنید و کپچا رو حل کنید بهتون یه اکانت پریمیوم اختصاصی میده اگر فمیلی بود آدرس رو از تو پنلش بگیرید و تو اکانت فیری خودتون وارد کنید تا پیریمیوم بشه و ازش لذت ببرید لینکشو پایین میزارم:

اگر انتقاد یا پیشنهادی داری تو کامنت ها بگو حتما بهت جواب میدم.
و بلافاصله بعد از جواب هم برات یه اکانت پریمیوم فمیلی میفرستم که میتونی خودتو تو پنل فمیلی اضافه کنی.

منبع: t.me/vpndb


نظرات 8 + ارسال نظر
Vahid ahmadi پنج‌شنبه 14 مهر 1401 ساعت 21:57

سلام من تازه واردم کمک کنید

mahmood پنج‌شنبه 2 بهمن 1399 ساعت 09:28

سلام
میشه اکانت جدید بزارین . من نمیتونم وارد اکانت هایی که این سایت میده بشم. روی برنامه اسپاتیفای ویندوز امتحان کردم

سلام وقتتون بخیر
به زودی آموزش درست کردن اکانت اختصاصی رو میزارم
اگه ای پی تمیز میخوای پیشنهاد میکنم از یه VPN رایگان به اسم windscribe استفاده کنید
اکانت بسازید و بعد ایمیلتون رو تایید کنید بهتون 10 گیگ میده و ای پی هم اوکیه حتی میتونید باهاش اسپاتیفای بسازید بدون این که گیر ای پی بهتون بده.

farid سه‌شنبه 10 تیر 1399 ساعت 18:46

سلام، اکانت جدید برای اسپاتیفای نمیگذارید؟

سلام منتشر شد
ممنون بابت اطلاع رسانیتون
باز هم اگر موردی بود بگید که به روزش کنم

eset جمعه 2 خرداد 1399 ساعت 23:58

eset free

AFAX-W336-7R33-38HC-9N2H - AFAX-W336-7F29-9FHK-9974
AFAX-W336-7BBT-TVSK-BPSH - AFAX-W336-9ABB-B7AJ-VRU9
AFAX-W336-94NE-EH88-K82R - AFAX-W336-7AKS-SBUX-K37G

تنکس داداش تل پیام بده
ادمین لازم دارم برای چنل و گروه کارت خوب باشه ادمینت میکنم
@nod32gp
بگو با علی کار دارم

eset دوشنبه 29 اردیبهشت 1399 ساعت 21:51

eset free

AFAX-W336-7AF7-7XP4-56GF
AFAX-W336-7EJW-WU7R-GJ6N
AFAX-W336-7AE8-8UGU-AU4E
AFAX-W336-7AEN-NHX7-W6FK
AFAX-W336-7AGA-ADMT-6P4V
AFAX-W336-7B5P-PXT4-EHWH
AFAX-W336-7EGJ-J3GG-NMTM
AFAX-W336-7DJA-A3ME-H7MR
AFAX-W336-7AG2-29KX-82XW
AFAX-W336-7AGD-D3WD-WAV9

تنکس

اورجینال پنج‌شنبه 18 اردیبهشت 1399 ساعت 00:21

لایسنسهای رایگان نود32

AFAX-W336-7AEN-NHX7-W6FK
AFAX-W336-7AGA-ADMT-6P4V
AFAX-W336-7BBU-U7BX-3FTG
AFAX-W336-7AKE-EP9N-BXGM

داداش دمت گرم

اورجینال جمعه 5 اردیبهشت 1399 ساعت 13:37

لایسنس رایگان برا ی شما

AFAX-W336-7AEN-NHX7-W6FK

آقا دستت درد نکنه
به ایدی @mrvirus32
تلگرام پیام بده به ادمین نیاز دارم
دمت گرم

spotify premium apk چهارشنبه 16 بهمن 1398 ساعت 21:15 https://dlandroid.com/spotify-music/

بسیار عالی و کاربردی من از اپلیکیشنش استفاده میکنم

منم همینطور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد